top of page

ההבדל בין ייעוץ זוגי לטיפול זוגי לאימון זוגי ?


זוגות שמגיעים אלי לאימון שואלים אותי: "מה ההבדל בין ייעוץ זוגי לטיפול זוגי לאימון זוגי" ? אני עונה להם שיש ההבדל מהותי!

בגישת האימון הזוגי בה אני מאמנת- גישת תרפיית המפגש (הדי ויומי שלייפר) מגיעים אלי זוגות (מרחבי הארץ כולה), ולאחר מפגש הכרות בו הם מספרים לי על הזוגיות שלהם ואני מספרת על גישת האימון בה אני מאמנת, הם יכולים לבחור אם הם אומרים 'כן' חזק וברור לזה שהם רוצים לעבור יחד תהליך שיצור שינוי בזוגיות שלהם ואומר שהם פתוחים ללמוד משהו חדש, אחר, שונה ממה שהם מכירים, ו...שהם מוכנים לפתח אחריות ומודעות למה שכל אחד מהם מייצר בקשר.

מבחינתי אם הם בחרו בי להיות המאמנת ומורת הדרך שתוביל ותלמד אותם, אני מחויבת לייצר מרחב בטוח, מקבל, קשוב ואוהב שיאפשר להם ללמוד להתקרב ולחיות בחיבור ואהבה אחד עם השנייה.

חדר כושר לאימון זוגי זוגות שמגיעים לחדר העבודה שלי מגיעים ל"חדר כושר לאושר" אצלי מתאמנים בחיזוק שרירים שקשורים למערכות יחסים, יוצאים מתחום הנוחות, מותחים שרירים שהתנוונו במהלך החיים, גדלים והופכים להיות בוגרים בקשר.

במהלך החיים האינטנסיביים ותוך כדי אינסוף משימות ומטלות, עומס ועייפות אנחנו שוכחים לתת מקום לעצמינו וגם הזוגיות שלנו נדחקת לסדר עדיפות אחרון. כמאמנת כושר לאושר אני משנה את סדר העדיפות בתוכנת הלב, אני מלמדת את הזוגות להתכוונן לטובת הקשר הזוגי באמצעות כלים ותרגילים שמאפשרים לזוגות להמשיך ולחיות באורח חיים חדש ושונה ממה שהם הכירו.

חיזוק שרירים

העבודה עם הזוגות נעשית מתוך התסכולים שעולים ומתוך התכנים הכואבים\הקשים בקשר. אנחנו עובדים יחד דרך הכרות עם שלשות המקשרים הנסתרים במערכות יחסים על חיזוק שריר ההקשבה הנקייה מהלב, חיזוק שריר הנוכחות המלאה שמייצר שקט וביטחון בקשר, מתיחת שרירי הרכות וההכלה, חיזוק שרירי הכבוד, הפרגון, הערכה וכמובן שרירי ההוקרה, הבעת התודה והאהבה. בקיצור עובדים בדרך מאוד חווייתית על כל אותם שרירים שאחראים לאושר אמיתי במערכות יחסים זוגיות (ובכלל).

אם אתם מרגישים במשבר, או שהלכתם לאיבוד והתרחקתם מאוד, או סתם בא לכם לרענן את הזוגיות וללמוד גישה יוצאת דופן שמחוללת ניסים ונפלאות במערכות יחסים,

אתם מאוד מוזמנים !!!

מבטיחה לכם חוויה עוצמתית שתכניס אנרגיה חדשה, התחדשות, תשוקה ושמחה שתאפשר לכם לחיות את הזוגיות עליה אתם חולמים.

לפרטים נוספים התקשרו: 052-2806026

bottom of page